پیدا کردن گوشی مفقود یا سرقت شده

دیگر لازم نیست نگران مفقود یا سرقت شدن تلفن همراه هوشمندتان باشید، برای رفع این نگرانی فقط کافی است نرم افزار find My Phone بر روی گوشی خود نصب کنید. در صورت مفقود یا سرقت گوشی شما می توانید با ارسال یک پیامک به تلفن همراهتان از مکان آن مطلع شوید، اگر تلفن همراهتان را گم کرده اید، با ارسال پیامک گوشی شما زنگ می خورد و شما از مکان آن اطلاع می یابید و اگر هم گوشی به سرقت رفته باشد نرم افزار با استفاده از gps گوشی، مختصات محل تلفن همراه را برای شما ایمیل می کند و شما می توانید با استفاده از گوگل مپ از مکان دقیق آن مطلع شوید.


 

rezadownload 




نظرات 1 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 http://20popup.com/user/signup/ref:33

سلام دوستان سایتی که امروز به شما معرفی می کنم سایتی است که بدون هیچ کلیک یا تبلیغاتی شما را به پول خوب حداقل هزینه ی اینترنتتان می رساند.
شما برای کسب درآمد در این سایت نه نیاز به ساخت وبلاگ دارید نه سایت پربازدید نه فعالیت و تبلیغات در اینترنت

فقط 10 دقیقه برای خواندن این مطلب و عضویت در سایت وقت بگزارید تا برای همیشه بتوانید خرج اینترنت شارژ و شاید خیلی بیشتر از اینها را بدون هیچ زحمتی دربیاورید.

شما با عضو شدن در این سایت می تواند از بازدید کنندگان سایت یا وبلاگتان پول بسازید برای هر بازدید کننده حداقل 20 ریال در هر دو ساعت دریافت می کنید شاید فکر کنید دو تومن برای هر بازدید کننده مقدار کمی باشد ولی دقت داشته باشید که شما بدون استثنا از تمام بازدید کننده ها کسب درآمد خواهید کرد مثلا اگر سایت شما 20 هزار بازدید کننده در روز داشته باشد شما ماهیانه بدون هیچ زحمتی 600 هزار تومن از این سایت درآمد خواهید داشت بدون اینکه بنری در سایت شما قرار بگیرد فقط کدی را که از سایت دریافت کرده اید در قالب وبلاگ خود قرار می دهد تا هنگام ورود به سایت شما تبلیغات نیز باز شود.

فقط کافی است به سایت زیر مراجعه کنید و بعد ثبت نام به قسمت دریافت کد مراجعه کنید و کد خود را دریافت کنید.

http://20popup.com/user/signup/ref:33

سلام
باشه حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد